Audyt pozycjonowania - jeśli pozycjonowanie Twojej strony nie idzie po Twojej myśli - sprawdź w czym tkwi problem!

Audyt pozycjonowania wskazany jest w dwóch przypadkach: kiedy posiadasz już pozycjonowanie i chcesz zweryfikować efektywność działań swojej agencji SEO lub pozycjonera, a także gdy dopiero jesteś pozycjonowaniem zainteresowany - aby zweryfikować czy Twoja witryna w ogóle nadaje się do pozycjonowania, czy też w którymś aspekcie jej konstrukcja będzie to utrudniać, tudzież uniemożliwiać. W tym drugim przypadku pierwszym, co możesz sprawdzić - to czy masz absolutne prawa do swojego projektu od strony serwera, ponieważ często Wykonawcy zastrzegają sobie brak dostępów - jest to istotny czynnik, o którym warto abyś poinformował jeszcze przed podpisaniem umowy firmę, której chcesz zlecić pozycjonowanie.

Zanim zlecisz nam audyt pozycjonowania możesz sam sprawdzić, niektóre istotne elementy - opisane niżej.

 

Czy moja strona jest w wersji mobilnej?

Jak długo Twoja strona istnieje w Sieci? Zwykle strony projektowane około 2015 i starsze nie posiadają już wersji mobilnej strony. Ma to o tyle negatywny wpływ na pozycjonowanie, że w dzisiejszych czasach około połowa użytkowników przegląda naszą stronę z urządzeń przenośnych (tablety, komórki, itp.). Google rażąco zaniża ranking takich stron, których strony nie są dostosowane do urządzeń przenośnych. W większości przypadków możemy wykonać wersję mobilną takiej strony odpłatnie, jednak czasem jest to niewykonalne lub nieekonomiczne, wtedy warto zastanowić się nad nowym projektem strony.

Sprawdź czy Twoja strona internetowa posiada wersję mobilną, wpisując adres swojej strony tutaj: Test mobilności strony internetowej.

Przejdź do zakładki ofertowej, aby dowiedzieć się więcej na temat nieefektywnych pod pozycjonowanie stron internetowych oraz naszej oferty tutaj, jeśli jesteś zainteresowany nowym projektem strony: Strony internetowe.