Reklama ADS - Szczecin

Reklama ADS - Szczecin

Google Ads czyli linki sponsorowane

 

Promocja na ADS do odwołania! 

Rabat 100zł na pierwsze 2 miesiące poprowadzenia kampanii ADS przysługuje wszystkim Klientom.

Dla naszych Klientów (z którymi współpracujemy w zakresie pozycjonowania) uwzględniamy jeszcze dodatkowy stały rabat 100zł, zatem pierwsze 2 miesiące poprowadzenia kampanii ADS taniej o 200zł netto, a kolejne (wszystkie) kampanie taniej o 100zł netto! 

 

Dlaczego warto uruchomić ADS - tak w jednym akapicie? 

Umiejętnie poprowadzona kampania ADS daje profity - odzew praktycznych klientów, łatwo to zbadasz oraz zaobserwujesz po ruchu na stronie oraz praktycznych telefonach. W zdecydowanej większości firm ma to sens, dlatego warto przetestować w jakim zakresie akurat Państwu przyniesie to zwrot z tej inwestycji. Po kilku latach testów uważamy, że mimo zwykle wyższych kosztów (w odniesieniu do pozycjonowania w wynikach organicznych, które świadczymy) - warto w ADS zainwestować, a przynajmniej spróbować. Co ciekawsze, powinno przełożyć się to także na wyższe wyniki w wynikach organicznych!

 

Google Ads - minusy i plusy, obok których nie można przejść obojętnie

Chociaż linki sponsorowane, zwane popularnie Google Ads zwykle są nieco droższe od pozycjonowania w wynikach organicznych, a także istnieje ryzyko, iż reklamę może wyklikać nam konkurencja (rzadko się zdarza i są na to sposoby!) - cała reszta, to poważne plusy. Dwa najważniejsze z nich:

  • Pierwszym z nich to natychmiastowe działanie, od zaraz możesz być widoczny na pierwszej stronie w Google. Czasem Twoja reklama pojawi się ponad 'pierwszą dziesiątką', a czasem poniżej - ale... zawsze na pierwszej stronie w Google! Pamiętajmy jednak, że reklamy Ads wyświetlają się rotacyjnie, więc rzecz jasna nie zawsze pojawi się właśnie Twoja reklama, jeśli kilkadziesiąt innych firm także ją wykupiło, a mamy tylko 3-4 możliwe pozycje do wyświetlania reklam w dolnej i górnej części strony. Jednak spokojnie - na pewno się pojawi!
  • Drugim co do ważności argumentem to kontrola wydatków, w końcu w dowolnym czasie możemy zaprzestać inwestowania w reklamę Ads i nikt z tego powodu nie będzie robił nam problemów.

Ale to nie wszystko, gdzie możemy idealnie wstrzelić się a ADS-em....

 

W jakich przypadkach szczególnie warto?

  • Jeśli Twoja strona jest daleko w Google, z naszej wiedzy wynika, iż uruchomienie i prawidłowe skonfigurowanie ADS może mieć pozytywny wpływ na wyniki naturalne w Google, dlatego pod tym kątem warto rozważyć choć minimalną inwestycję i sprawdzić czy faktycznie ma to sens - zyskujemy wtedy na dwóch frontach (sprzedajemy przez ADS dodatkowo i sprzedajemy więcej, ponieważ nasza strona jest w Google wyżej). 
  • Jeśli dopiero zaczęliśmy pozycjonowanie w wynikach organicznych i jeszcze nie osiągamy wysokich pozycji, dających sprzedaż (zwykle od 2 do 5 miesięcy potrzeba na przebicie strony do TOP10 w Google) - można tymczasowo uruchomić ADS i już pozyskiwać klientów.
  • W przypadku jeśli pozycjonujemy już stronę od jakiegoś czasu i zauważamy stagnację, uruchomienie i właściwe poprowadzenie kampanii powoduje istotny progres w pozycjach. Nic dziwnego, mamy więcej odwiedzin strony i więcej czasu spędzonego na stronie - o ile reklama została poprawnie skonfigurowana. Istotne jednak jest to, aby grupa docelowa była faktycznie adekwatna, inaczej przepalimy budżet, a po drugie możemy odnotować spadki pozycji (co z tego, że mamy wejścia, skoro zaraz Internauci ze strony wychodzą, a ta traci na wartości).
  • Kiedy pozycjonujesz stronę w wynikach organicznych niektóre słowa kluczowe mogą okazać się zbyt mocne i nie ma fizycznej możliwości ich przebicia, wtedy można je pozycjonować w Google ADS.
  • W przypadku sklepów internetowych szczególne zastosowanie ma właśnie ADS, ponieważ konkurencja jest zwykle znacznie większa, a co gorsza - działająca w skali Polski, a my także chcemy być się o frazy ogólne na skalę Polski, bo taka jest grupa docelowa. Zupełnie inaczej ma się to w przypadku firm usługowych, działających zwykle także ściśle lokalnie. Na ratunek przychodzi ADS, ale i szczególna odmiana: "Kampania produktowa ADS", która pomaga promować stricte wybrane produkty z Twojego sklepu.

 

Dlaczego warto zlecić to specjaliście? Czym ryzykujesz?

Powtórzę niemalże to co napisałem w 3 argumencie poprzedniego wątku: jeżeli dobrze poprowadzimy kampanię - zyskasz kliknięcia i klientów, a także zauważalny progres strony w wynikach wyszukiwania. Jeśli popełnisz błędy, może kosztować Cię to przepalenie (wyczerpanie i stratę) budżetu, a nawet spadek pozycji w wyszukiwarce.

 

Dla naszych klientów Ads taniej!

Naszym Klientom zlecającym pozycjonowanie w wynikach organicznych oferujemy 100zł miesięcznego upustu od poniższego cennika Ads! 

Cennik Ads zobacz na końcu artykułu.

 

Co od Ciebie potrzebujemy?

Przed wdrożeniem kampanii otrzymasz do wypełnienia formularz, w którym zapytamy Cię mniej więcej o takie sprawy jak niżej, które już teraz możesz planować w głowie:

1. Ustal okres i czas trwania kampanii.

Podejmujemy się kampanii całomiesięcznych, więc to co pozostaje to ustalić godziny wyświetlania reklam (np. od 8 00 do 12 00 i od 16 00 do 20 00). 

2. Ustal budżet przeznaczony na kampanię (kliknięcia).

Nasi klienci mają dowolność w ustalaniu budżetu. Może to być zarówno kilkaset jak i kilka tysięcy złotych na określony okres. Istotną zaletą jest to, że klient może zmieniać budżet kampanii z miesiąca na miesiąc. Do ceny kampanii należy doliczyć opłatę poprowadzenia kampanii. Cennik poprowadzenia kampanii Google Ads pokazujemy niżej.

3. Opłata z góry.

Przed uruchomieniem określonej kampanii, płatność następuje z góry. Po opłaceniu faktury Pro-Forma, wystawiamy fakturę Vat i przystępujemy do działań. 

 

Wynagrodzenie agencji (od 350 zł netto)

Wynagrodzenie za naszą pracę obrazują poniższe "widełki":

  • Przy inwestycji od 500zł do 700zł miesięcznie - koszt poprowadzenia kampanii kosztować będzie 350zł netto.
  • Przy inwestycji od 701zł do 1500zł miesięcznie - koszt poprowadzenia kampanii kosztować będzie 450zł netto.
  • Przy inwestycji od 1501zł do 3000zł miesięcznie - koszt poprowadzenia kampanii kosztować będzie 600zł netto.
  • Przy inwestycji od 3001zł miesięcznie - koszt poprowadzenia kampanii uzgadniamy indywidualnie.

 

Ile zapłacisz za poprowadzenie kampanii Google Ads?

Koszt kampanii ADS to suma kwot, które płacisz Google za kliknięcia w reklamy (miesięczny budżet kampanii) oraz wynagrodzenia agencji za prace związane z opracowaniem kampanii i jej bieżącym zarządzaniem.

 

Częste pytania

Czy mogę przerwać kampanię ADS?

+ Kampanię możesz przerwać w dowolnym momencie i zwrócimy Ci niewykorzystane środki, pokryjesz jedynie koszt prowadzenia kampanii.

 

Kiedy rozpocząć kampanię?

+ Okres rozliczeniowy odnosi się do konkretnego miesiąca. Możesz rozpocząć kampanię 20 września, ale rozliczymy pozostałe 10 dni miesiąca jak za poprowadzenie kampanii w skali całego miesiąca, dlatego najlepiej rozpocząć kampanię na początku kolejnego miesiąca.

 

Co jeśli nie wykorzystacie całego budżetu miesięcznego?

+ W takim przypadku zwiększymy budżet dzienny kolejnej kampanii, tak aby zwydatkować nadwyżkę budżetu w kolejnej kampanii. Wszelkie ewentualne nadwyżki/niedopłaty wynikające zostaną potrącone lub zwrócone!

 

Na ile podpisuję umowę?

+ Umowę podpisujemy na 3 miesiące z miesięcznym okresem wypowiedzenia. 3 miesiące to minimalny okres trwania umowy. 

 

Czy mogę zmniejszyć budżet miesięczny na kampanię?

+ Z miesiąca na miesiąc możesz zmienić wysokość budżetu miesięcznego na wyższy lub niższy i adekwatnie zostanie do niego przypisane wynagrodzenie za poprowadzenie kampanii. Ważne, aby poinformować o takiej chęci przynajmniej 7 dni przed rozpoczęciem nowej kampanii, której dotyczy zmiana, a nie w trakcie jej trwania.

 

Co jeśli nie opłacę faktury do dnia zapłaty?

+ W przypadku przekroczenia terminu 14 dni na fakturze, a potem kolejnych 7 dni (łącznie 21 dni od daty wystawienia FV) kampania może zostać wstrzymana do momentu uregulowania kwoty. W momencie uregulowania tej kwoty stawka dzienna na kampanię zostanie podwyższona, tak aby "nadrobić" kliknięcia i budżet w kolejnych dniach kampanii - nie ponosisz zatem tutaj żadnej straty, kampania po prostu przez chwilę nie będzie działać, a potem zadziała intensywniej.