Reklama ADS - Szczecin

Reklama ADS - Szczecin

Google Ads czyli linki sponsorowane

 

Google Ads - minusy i plusy, obok których nie można przejść obojętnie

Chociaż linki sponsorowane, zwane popularnie Google Ads zwykle są kilkukrotnie droższe od pozycjonowania w wynikach organicznych, to mają też swoje poważne plusy. Pierwszym z nich to natychmiastowe działanie, od zaraz, już możesz być na szczycie! Drugim co do ważności argumentem (wg mnie) to kontrola wydatków, w końcu w dowolnym czasie możemy zaprzestać inwestowania w reklamę Ads i nikt z tego powodu nie będzie robił nam problemów. Jak jednak wspomniałem na początku, koszta są zwykle tak duże, że zdecydowanie lepiej podjąć pozycjonowanie naturalne i być dostępnym dla klientów z pierwszej strony w Google przez 24h. Nieprzyjazna konkurencja nie "wyklika" nam szybko budżetu (choć często troszkę jest to przekoloryzowana wizja) i widoczni będziemy za każdym razem po wpisaniu danej frazy, w końcu reklamy Ads wyświetlają się rotacyjnie, nie zawsze pojawi się właśnie Twoja reklama, jeśli 20 firm także ją wykupiło! Jeśli Twoja strona jest daleko w Google, pośrednio i na początku jest to "jakieś rozwiązanie", no właśnie "jakieś" i zazwyczaj czasowe, co nie znaczy nieefektywne! Ba, z naszej wiedzy wynika iż, reklama ta może mieć pozytywny wpływ także na wyniki naturalne, dlatego pod tym kątem, także warto rozważyć choć minimalną inwestycję. I także dlatego mamy niespodziankę...

 

Dla naszych klientów Ads taniej!

Naszym Klientom zlecającym pozycjonowanie w wynikach organicznych oferujemy 100zł miesięcznego upustu od poniższego cennika Ads! 

Cennik Ads zobacz na końcu artykułu.

 

Ile zapłacisz za poprowadzenie kampanii Google Ads?

Koszt kampanii Ads to suma kwot, które płacisz Google za kliknięcia w reklamy (miesięczny budżet kampanii) oraz wynagrodzenia agencji za prace związane z opracowaniem kampanii i jej bieżącym zarządzaniem.

 

Budżet, czas trwania kampanii i rynek docelowy

Przed wdrożeniem kampanii muszą być spełnione następujące kryteria:

1. Ustal okres i czas trwania kampanii.

Okresem trwania kampanii niekoniecznie musi być pełen miesiąc, ale okres np od 1 maja do 12 maja. Tak samo możemy ustalić godziny wyświetlania reklam (np. od 8 00 do 12 00 i od 16 00 do 20 00). 

2. Ustal budżet przeznaczony na kampanię (kliknięcia).

Nasi klienci mają dowolność w ustalaniu budżetu. Może to być zarówno kilkaset jak i kilka tysięcy złotych na określony okres. Istotną zaletą jest to, że klient może zmieniać budżet kampanii z miesiąca na miesiąc. Do ceny kampanii nalezy doliczyć opłatę poprowadzenia kampanii. Cennik poprowadzenia kampanii Google Ads pokazujemy niżej.

3. Opłata z góry.

Przed uruchomieniem określonej kampanii, płatność następuje z góry. Po opłaceniu faktury Pro-Forma, wystawiamy fakturę Vat i przystępujemy do działań.

 

Wynagrodzenie agencji (od 250 zł netto)

Wynagrodzenie za naszą pracę obrazują poniższe "widełki":

  • Przy inwestycji od 300zł do 700zł miesięcznie - koszt poprowadzenia kampanii kosztować będzie 250zł netto.
  • Przy inwestycji od 701zł do 1500zł miesięcznie - koszt poprowadzenia kampanii kosztować będzie 350zł netto.
  • Przy inwestycji od 1501zł do 3000zł miesięcznie - koszt poprowadzenia kampanii kosztować będzie 450zł netto.
  • Przy inwestycji od 3001zł miesięcznie - koszt poprowadzenia kampanii uzgadniamy indywidualnie.