Pozycjonowanie stron - Zielona Góra
Dlaczego pozycjonowanie strony?
Nasza firma skupia się głównie na pozycjonowaniu stron internetowych. Kierunek ten został wybrany jako priorytet rozwoju firmy KOWAL.
Pozycjonowanie stron internetowych niesie za sobą korzyści finansowe wynikające z regularnego pozyskiwania nowych klientów. Internauci, którzy wpiszą w wyszukiwarkę Google różne słowa kluczowe, trafią na Państwa stronę internetową.
Dzięki odpowiednio wybranym, efektywnym frazom kluczowym oraz wysokiej pozycji (TOP10) w wynikach wyszukiwania, pozycjonowanie jest najskuteczniejszą i najbardziej ekonomiczną formą reklamy w internecie.
Sam odpowiedz sobie na te pytania
1. Czy istnieje skuteczniejszy, lepszy i bardziej bezpośredni sposób na dotarcie do nowych klientów, którzy szukają usług lub produktów znajdujących się w ofercie Państwa firmy?2. Będąc na miejscu potencjalnego klienta Państwa firmy, który szuka usługi lub produktu związanego z Państwa ofertą, co byłoby pierwszym krokiem takiej osoby? Najpewniej byłoby to uruchomienie przeglądarki i wpisanie zapytania do wyszukiwarki Google. Pomimo dużego wachlarza innych form reklamy w internecie, które zastosujemy dodatkowo i bezpłatnie w trakcie pozycjonowania danej strony, pozycjonowanie strony internetowej jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy. Jest to również najlepsza opcja jeśli chodzi o stosunek kosztów pozycjonowania do efektów, które Państwo dzięki takiej usłudze zyskają.Praktyczne przykłady klientów
Nasza firma oferuje klientom jedną z najbardziej sprawiedliwych i bezpiecznych form współpracy. Kwotę za każdą pozycjonowaną frazę (przykładowo 50zł netto miesięcznie za frazę „bramy Poznań”) zapłacą Państwo dopiero w momencie gdy strona pod tą frazą osiągnie pozycję na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, czyli TOP10. Jeśli zostanie wybranych 5 słów kluczowych po 50zł (bramy Poznań, serwis bram Poznań, itp.) i pod wszystkimi frazami w danym miesiącu strona osiągnie TOP10, klient zapłaci 250zł. W wypadku gdy strona osiągnie TOP10 jedynie pod dwiema frazami w określonym miesiącu, wtedy kwota do zapłaty wyniesie 100zł za ten miesiąc.
Dlaczego pozycjonowanie z firmą KOWAL?
Oferta naszej firmy wyróżnia się na tle konkurencyjnych ofert przede wszystkim ceną i ofertą pozycjonowania. Cechuje nas wysoka skuteczność oraz gwarancja uzyskania zamierzonych efektów zawarta na umowie. Wychodzimy naprzeciw firmom, które nieudolnie pozycjonują strony z nastawieniem jedynie na zysk płynący z oferowania takiej usługi. Nasza oferta jest nietypowa zarówno pod kątem skuteczności jak i oszczędności. Jeśli mają Państwo jakieś doświadczenia z pozycjonowaniem, z pewnością zauważą Państwo korzyści ze współpracy właśnie z nami.
Gwarancja wyniku
Dobre ceny
Priorytet Google
Rzetelna wycena
Gwarancja na frazę
Brak bana
Szczera porada
Darmowe frazy
10 lat doświadczenia
Stabilizacja
Wybitne wyniki
Portfolio dowodem
Duże kampanie
Jesteśmy otwarci
RABAT na www
2 warunki powodzenia tej inwestycji
Co ma wpływ na to, że dzięki pozycjonowaniu generujesz profity lub nie? Wydawać się może, że dwa banalne warunki. Jeśli jednak nie są one sprecyzowane na umowie, mogą być również źródłem kłopotów.
dobrze dobrane słowa kluczowe do pozycjonowania
Najważniejszą kwestią w pozycjonowaniu strony internetowej są dobrze dobrane słowa kluczowe. Pozycjonowana strona może osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce, ale efekty mogą być niewidocznie. Dlaczego tak się dzieje? Frazy, pod którymi strona zajmuje wysokie pozycje są nieefektywne, ponieważ mają bardzo małą liczbę zapytań w wyszukiwarce. Usługodawcy często wykorzystują brak wiedzy na temat pozycjonowania u klienta i nie informują o tym, że jakaś fraza jest mało efektywna. Klienci również nie zadają sobie trudu by to sprawdzić i podpisują umowę „w ciemno”. Nasza firma wykorzystuje specjalne narzędzie Google, które pozwala na sprawdzenie czy dane słowo jest efektywne, jaką ma konkurencyjność itp. Wyceniając słowa kluczowe bierzemy pod uwagę liczbę zapytań w skali miesiąca i na tej podstawie ustalamy cenę danej frazy. Firmy konkurencyjne często nie zadają sobie tego trudu i oferują pozycjonowanie wszystkich fraz za stałą cenę miesięczną. Niestety, później klient mimo inwestowania określonej kwoty co miesiąc nie widzi żadnej poprawy w wynikach sprzedażowych firmy.
Aby dokładniej zobrazować ten problem podamy przykład. Słowo kluczowe np.: „okna Lublin”, jest znacznie częściej wpisywane w Google niż „tanie okna PCV Lublin”. Nie tylko ważne są dobrze dobrane frazy kluczowe, które odnoszą się do oferty firmy, ale także region docelowy, który państwa firma ma obsługiwać. Może to być kraj (Polska lub inne), województwo lub kilka miejscowości. Fraza „okna Lublin” jest zupełnie inna niż „okna PCV Lublin” – w przypadku obu z nich trzeba wykonać niezależne działania prowadzące do uzyskania pod nimi wysokiej pozycji.
osiągnięcie i utrzymanie wysokich pozycji w Google
Aby pozycjonowanie generowało odczuwalny odzew strona internetowa musi osiągać pod wyżej wspomnianymi, efektywnymi frazami „pierwszą dziesiątkę” w wynikach wyszukiwania. Jeśli zlecone do pozycjonowania frazy są efektywne, ale strona nie zajmuje pod nimi wysokiej pozycji (poza TOP10), próżno oczekiwać odczuwalnych rezultatów. Zlecający usługę pozycjonowania często nie monitorują pozycji swojej strony pod wybranymi frazami myśląc, że zlecając do pozycjonowania efektywne frazy kluczowe mają gwarancję uzyskania widocznych wyników w sprzedaży.
Efekt ten pogłębiany jest przez dużą różnicę w liczbie kliknięć pomiędzy miejscami 1-4, a 5-10. Ilość odwiedzin danej strony jest mocno uwarunkowana pozycją tej strony w wynikach wyszukiwania. Pozycja druga da o wiele większy odzew od potencjalnych klientów niż pozycja dziewiąta.
Klienci często zlecając usługę pozycjonowania zewnętrznej firmie uzyskują nieregularny efekt sprzedaży. Jest to spowodowane stosowaniem niedozwolonych technik pozycjonowania. Strona w takim wypadku jednego dnia może znajdować się na pozycji 5, z kolei drugiego dnia już na pozycji 15 (jeśli nie została zbanowana przez stosowanie praktyk Black-SEO).
Podsumowując, aby pozycjonowanie przyniosło zamierzone efekty muszą być spełnione pewne warunki. Zlecone słowa kluczowe muszą być efektywne i pozycjonowana strona musi pod nimi zająć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania (TOP10). Od tej reguły są pewne wyjątki w postaci najmocniejszych fraz, ponieważ w ich wypadku część Internautów odwiedzi jeszcze drugą stronę wyników wyszukiwania. Dotyczy to jednak tylko najbardziej popularnych słów kluczowych.
Etapy realizacji pozycjonowania
1. Wycena na e-mail
Po wypełnieniu formularza na naszej stronie otrzymają Państwo na podany e-mail dostosowaną do Państwa potrzeb i możliwości finansowych ofertę.
2. Wybór słów kluczowych
Po otrzymaniu oferty wybierają Państwo słowa kluczowe spośród wycenionych i odsyłają na nasz adres e-mail: biuro@kowal24.pl.
3. Rabat na nową stronę www
Jeśli interesuje Państwa również projekt strony internetowej, prześlemy szczegółowe informacje o rabacie na nowy projekt.
4. Wysyłamy umowę
Wysyłamy Państwu umowę na pozycjonowanie oraz na projekt nowej strony internetowej (jeśli są Państwo zainteresowani również taką usługą).
5. Dostępy do strony
Po podpisaniu umowy przekazują nam państwo dane dostępowe do strony w celu jej optymalizacji pod usługę pozycjonowania.
6. Raport i faktura VAT
Na koniec każdego miesiąca wykonywania usługi pozycjonowania otrzymają Państwo dokładny raport z pozycjami strony pod zleconymi frazami oraz fakturę VAT.
KONTAKT
Infolinia: 731 331 881
biuro@kowal24.pl
Czynne: 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku.
Siedziba i dane firmy
KOWAL Kowalczyk Przemysław
ul. 1 Maja 8-10A, 74-505 Mieszkowice
NIP: 5993004022, Regon: 080378236
PKO BP SA: 87 1020 1954 0000 7702 0194 2275
Biuro I
74-505 Mieszkowice
tel.: 531 981 099
Biuro II
74-505 Mieszkowice
tel.: 731 331 881
Poproś o wycenę
CENNIK POZYCJONOWANIA
Poniżej zamieszczamy zupełnie przykładowy cennik pozycjonowania, formę rozliczania oraz najczęstsze pytania dotyczące ceny i rozliczenia za usługę pozycjonowania.
Przykładowe ceny pozycjonowania
Kwota pierwsza dotyczy osiągnięcia TOP10 (pozycji 5-10 w Google) w danym miesiącu, druga kwota dotyczy osiągnięcia TOP4 (pozycje 1-4 w Google) w danym miesiącu:okna Jaworzno - 119zł/139zł
okna drewniane Jaworzno - 49zł/59zł
okna aluminiowe Jaworzno - 49zł/59zł - pozycja 7, dlatego proponujemy rozliczenie 29zł wyłącznie za pozycje 1-4 (ZNIŻKA)
okna pcv Jaworzno - 59zł/79zł
drzwi Jaworzno - 79zł/99zł
drzwi zewnętrzne Jaworzno - 59zł/79zł
drzwi antywłamaniowe Jaworzno - 59zł/79zł
drzwi wewnętrzne Jaworzno - 59zł/79zł
drzwi drewniane Jaworzno - 49zł/59zł
Głównym kryterium, którym kierujemy się przy wycenianiu poszczególnych słów kluczowych jest ich liczba wyszukiwań w skali miesiąca. Za pomocą narzędzia Google sprawdzamy jak często była dana fraza wpisywana w wyszukiwarkę. Im więcej fraza ma zapytań tym cena jej pozycjonowania jest wyższa.
Powinieneś to wiedzieć zanim zlecisz pozycjonowanie...
Projekt strony ma istotne znaczenie dla efektywności pozycjonowania - jaki jest Twój projekt?
Jeśli na poważnie myślą Państwo o uzyskaniu najlepszych efektów pozycjonowania w wyszukiwarce Google, to warto wiedzieć, że istotną rolę w pozycjonowaniu danej strony odgrywa jej konstrukcja oraz zastosowane w jej budowie technologie.
Pozycjonowanie stron, które zostały wykonane w kreatorze, na darmowym hostingu, korzystające z technologii Flash czy strony typu One Page są często trudne w pozycjonowaniu, a czasem poprawa ich pozycji jest wręcz niemożliwa. Więcej informacji o tym jakie strony i dlaczego nie nadają się do pozycjonowania dowiedzieć się można tutaj: Projektowanie stron.
Jeśli klient nie wie czy jego strona internetowa należy do wyżej opisanych „trudnych przypadków”, możemy zbadać jej budowę pod kątem pozycjonowania. Przy wypełnianiu formularza wystarczy jedynie podać adres danej strony internetowej a my zajmiemy się resztą.
Wersja mobilna strony internetowej niezbędna pod pozycjonowanie
Statystyki pokazują, że wysoki udział urządzeń przenośnych (ok. 50%) w korzystaniu z wyszukiwarek ciągle rośnie. Ważną kwestią jest więc, aby strona internetowa poprawnie wyświetlała się na urządzeniach przenośnych. Często możemy odnieść wrażenie, że wszystko jest ok, skoro strona wyświetla się „w miarę dobrze” na urządzeniach mobilnych. Kluczowe jest jednak, aby Google oceniało taką stronę pozytywnie. W innym wypadku efekty pozycjonowania będą o wiele słabsze. Poprawność wyświetlania strony internetowej na urządzeniach mobilnych można sprawdzić w tym miejscu: Test zgodności z urządzeniami mobilnymi - Google.
Pozycjonowanie + strona internetowa, to się bardziej opłaca
Zlecając naszej firmie usługę pozycjonowania, klienci otrzymują duży rabat na wykonanie strony internetowej. W niektórych przypadkach możemy wykonać taki projekt nawet za darmo. O tym jakie projekty wykonuje nasza firma dowiedzą się Państwo w artykule: Strony internetowe.
Każdy oszczędza od 1000zł rocznie na pozycjonowaniu
Wynikiem powyżej wymienionych argumentów jest fakt, że klienci zlecający nam pozycjonowanie ich strony internetowej oszczędzają do 1000 zł rocznie. Jest to możliwe dzięki niższym cenom pozycjonowania poszczególnych fraz oraz darmowemu pozycjonowaniu wielu efektywnych słów kluczowych.
NASZ ZESPÓŁ
POZNAJ NAS



Porady
-
Zmiana metadanych (title i description), a spadek pozycji w Google! 16 grudzień 2020
-
-
-
-
Sprawdź czy jesteś właścicielem domeny 21 maj 2020
Perypetie klientów
Nasz adres
74-505 Mieszkowice
Zadzwoń do nas
+48 531 981 099
Wyślij wiadomość
sekretariat@kowal24.pl
Godziny pracy
Sob - Nd: zamknięte.