Pozycjonowanie stron - Szczecin

Pozycjonowanie - co to jest i czy warto?

Czym właściwie jest pozycjonowanie i dlaczego jest skuteczne?

Dlaczego pozycjonowanie strony?

Głównym obszarem działań naszej firmy jest pozycjonowanie stron internetowych i to właśnie ten kierunek został obrany jako priorytetowy w rozwoju firmy KOWAL.

Pozycjonowanie strony internetowej przyniesie Państwu korzyści finansowe poprzez regularny napływ nowych klientów, którzy wpisując w wyszukiwarce Google różne hasła, tzw. słowa kluczowe, trafią właśnie na Państwa stronę internetową.

Dzięki dobrze dobranym, efektywnym słowom kluczowym oraz zajmowaniu wysokiej pozycji w wyszukiwarce, pozycjonowanie jest najbardziej ekonomiczną i skuteczną formą reklamy w internecie.


Sam odpowiedz sobie na te pytania

1. Czy istnieje lepszy, skuteczniejszy i bardziej bezpośredni sposób na pozyskanie nowych klientów, którzy szukają Państwa usług lub produktów w Internecie?
2. Stawiając się w miejscu potencjalnego klienta Państwa firmy, szukając usługi lub produktu, co jest pierwszym krokiem takiej osoby? Czyż nie jest to uruchomienie przeglądarki i wpisanie zapytania do wyszukiwarki Google?
Pomimo wielu innych form reklamy w Internecie, które zastosujemy dodatkowo i nieodpłatnie podczas pozycjonowania Państwa strony, pozycjonowanie strony internetowej jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy, i najlepszą jeśli chodzi o stosunek ceny pozycjonowania do efektów jakie dzięki niemu Państwo uzyskają.

Praktyczne przykłady klientów

Strzeż się pozycjonowania w abonamecie!

Jeżeli mielibyśmy ostrzec wszytskich zainteresowanych pozycjonowaniem: zdecydowana większość ofert na rynku opiera się na rozliczaniu abonamentowym, co oznacza, że nie ma gwarancji wyników na efektywnych frazach, pomimo comiesicznych płatności. Najczęściej pozycjonowanie w abonamencie nie przynosi żadnych wymiernych korzyści, które finalnie okazałyby się dobrą inwestycją, dlaczego? Moje zdanie argumentuje w krótkim filmie na youtube.pl. Prezentuje w nim kilka róznic pomiędzy rozliczaniem za efekty oraz abonamentowych oraz argumentów, dlaczego rozliczanie za efekty faktycznie ma sens.

Co powinieneś wiedzieć?

Co powinieneś wiedzieć o pozycjonowaniu?

Jak odpowiednio dobrać słowa kluczowe?
Wielu nie zdaje sobie sprawy z tego jak ważną kwestią jest odpowiedni dobór słów kluczowych. Co z tego, że strona znajduje się w TOP10 skoro i tak nikt jej nie odwiedza? Dlaczego tak się dzieje? To bardzo proste – frazy, pod którymi Twoja strona jest w TOP10 są nieefektywne. Praktycznie wcale nie są one wyszukiwane przez internautów. Niestety wiele firm świadomie proponuje klientom nieefektywne frazy, które bardzo łatwo pozycjonować. Klienci takich firm często płacą za pozycjonowanie, które po prostu nie przynosi rezultatów i często nie są tego świadomi.

Co powinieneś wiedzieć o stronach www?

Czy Twoja strona posiada wersję mobilną?

Większość internautów korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych. To ważne, aby twoja strona wyświetlała się na nich prawidłowo. Jeśli nie masz pewności co do tego czy Twoja strona jest właściwie zoptymalizowana, skorzystaj z tego linku. Na stronie, do której Cię przeniesie wykonasz test poprawności wyświetlania strony na urządzeniach mobilnych.

Dlaczego pozycjonowanie z firmą KOWAL?

Oferta i ceny pozycjonowania, a przede wszystkim wysoka skuteczność i gwarancja wyników na umowie jaskrawo wyróżnia nas na tle konkurencji. Wychodząc na przeciw wielu karkołomnym ofertom, gdzie liczy się pewny zysk, ale niestety nie Twój - proponujemy nietuzinkowe pod kątem oszczędności, skuteczności i bezpieczeństwa pozycjonowanie Twojej strony w Google. Jeśli miałeś już do czynienia z pozycjonowaniem, z pewnością je dostrzeżesz.

01

Gwarancja wyniku

Dajemy Ci gwarancję na umowie osiągnięcia pewnego wyniku, np: 70% słów kluczowych osiągnie TOP10 w Google do 6 miesiąca pozycjonowania, w przeciwnym wypadku możesz bez konsekwencji natychmiast odstąpić od umowy.
02

Dobre ceny

Rozliczamy się wyłącznie za efekt TOP10. Polega na tym, że płacisz ustaloną kwotę (np. 50zł netto miesięcznie za słowo kluczowe „bramy Poznań”) dopiero w momencie kiedy to fraza osiągnie TOP10 (pierwsza strona wyszukiwarki Google). Przeciwstawną ofertą jest rozliczenie w abonamencie, które w 99% przypadków kończy się 0 efektem sprzedażowym.
03

Priorytet Google

Specjalizujemy się w pozycjonowaniu w Google i choć nie baczymy na wyszukiwarki takie jak Baidu, Bing i Yahoo to osiągane wyniki często pokrywają się.
04

Rzetelna wycena

Jeśli słowo kluczowe jest nieefektywne, dostajesz je za darmo. Nie wyceniamy słów kluczowych, o które nie ma zapytań w Google lub ich liczba wynosi do 10. Mogą jednak generować klientów!
05

Gwarancja na frazę

Jeśli na którymś słowie kluczowym szczególnie Ci zależy, możemy dać Ci gwarancję na umowie, iż konkretne słowo kluczowe na pewno osiągnie TOP10.
06

Brak bana

Dajemy gwarancję, iż strona nie zostanie zbanowana na żadne pozycjonowane słowo kluczowe. Nie stosujemy Black-SEO. Żadna strona naszego Klienta nie została zbanowana.
07

Szczera porada

Jeśli coś jest niemożliwe - wprost Cię o tym poinformujemy, sugerując alternatywne rozwiązanie.
08

Darmowe frazy

Oferujemy pozycjonowanie niektórych efektywnych słów kluczowych za darmo. Konkurencja zwykle wycenia wszystkie słowa kluczowe, a ceny zaczynają się od 50zł wzwyż.
09

10 lat doświadczenia

Pozycjonowaniem stron internetowych zajmujemy się ponad 10 lat. Przetestowanie na tej przestrzeni wielu technik pozwoliło wyłonić te najbardziej skuteczne.
10

Stabilizacja

Wykorzystujemy wyłącznie dozwolone metody pozycjonowania, dlatego Twoja strona utrzyma stabilne pozycje. Brak nagłych spadków w wynikach wyszukiwania.
11

Wybitne wyniki

W przypadku ponad 90% klientów udało się uzyskać 100% wypozycjonowanych słów kluczowych do top10.
12

Portfolio dowodem

Potwierdzamy naszą skuteczność pozycjonowania realizacjami i raportami z pozycji stron naszych klientów, które masz do dyspozycji na naszej stronie kowal24.pl.
13

Duże kampanie

Możemy pozycjonować skutecznie nawet kilkaset słów kluczowych na jednej stronie internetowej, ponieważ mamy takich klientów.
14

Jesteśmy otwarci

Jesteśmy w stanie pójść na dodatkowe ustępstwa od w/w atutów, o ile nie przekraczają granicy rozsądku, sprawiedliwości i także naszego bezpieczeństwa inwestycji.
15

RABAT na www

Przy zleceniu pozycjonowania otrzymujesz wysoki rabat na stronę internetową.

2 warunki powodzenia tej inwestycji

Co wpływa na to, że dzięki pozycjonowaniu generujesz profity lub nie? Wydawać by się mogło banalne dwa warunki, jednak niesprecyzowane na nie umowy zwykle powodują Twoje kłopoty i wyrzucane pieniądze w błoto.

dobrze dobrane słowa kluczowe do pozycjonowania

Podstawowym problemem w efektywnym pozycjonowaniu są źle dobrane słowa kluczowe. W końcu co z tego, że Twoja strona plasuje się w TOP10 skoro nie masz żadnego odzewu? Dlaczego tak się dzieje? Oczywiście, nikt tej frazy wogóle nie wpisuje lub robi to na tyle rzadko, że nie odczuwasz żadnego odzewu.
Firmy oferujące pozycjonowanie stron idąc na łatwiznę często podejmują się pozycjonowania słów, które zasugeruje im Klient lub sami dobiorą je na zasadzie domniemania (ola Boga!), zaproponują stałą kwotę miesięczną za 100 słów kluczowych (z czego 90% jest nieefektywna) i transakcja sfinalizowana. Przekłada się później na wyniki sprzedażowe.

osiągnięcie i utrzymanie wysokich pozycji w Google

Abyś generował odczuwalny odzew z pozycjonowania, Twoja strona musi być pozycjonowana nie tylko na ów efektywne (czyli wpisywane przez Internautów), ale powinny one przede wszystkim osiągać TOP10 - sławenną "pierwszą dziesiątkę" w wynikach wyszukiwania. Jeżeli więc zleciłeś dobre frazy do pozycjonowania, ale Twoja strona ląduje poza TOP10, próżno oczekiwać pozytywnych rezultatów. Co gorsza, często zlecający pozycjonowanie w ogóle nie monitorują pozycji własnej strony.
Podobna sytuacja ma miejsce wyniku stosowania niedozwolonych technik pozycjonowania, uzyskujesz wtedy nieregularny efekt sprzedaży, ponieważ Twoja strona jednego dnia znajduje się na pozycji 5, a drugiego już na 15.

CENNIK POZYCJONOWANIA

Poniżej prezentujemy zupełnie przykładowy cennik pozycjonowania, formę rozliczania oraz najczęściej pojawiające się pytania dotyczące ceny i rozliczenia za pozycjonowanie. Sprawdź jak wyceniamy słowa kluczowe: Cennik pozycjonowania. Zobacz także wzór umowy: Umowa o pozycjonowanie.

Przykładowe ceny pozycjonowania

Kwota pierwsza dotyczy osiągnięcia TOP10 (pozycji 5-10 w Google) w danym miesiącu, druga kwota dotyczy osiągnięcia TOP4 (pozycje 1-4 w Google) w danym miesiącu:

okna Jaworzno - 119zł/139zł
okna drewniane Jaworzno - 49zł/59zł
okna aluminiowe Jaworzno - 49zł/59zł - pozycja 7, dlatego proponujemy rozliczenie 29zł wyłącznie za pozycje 1-4 (ZNIŻKA)
okna pcv Jaworzno - 59zł/79zł

drzwi Jaworzno - 79zł/99zł
drzwi zewnętrzne Jaworzno - 59zł/79zł
drzwi antywłamaniowe Jaworzno - 59zł/79zł
drzwi wewnętrzne Jaworzno - 59zł/79zł
drzwi drewniane Jaworzno - 49zł/59zł
Jak wyceniacie słowa kluczowe?
Głównym kryterium do wyceny słów kluczowych jest ich liczba wyszukiwań w skali miesiąca, czyli jak często internauci wpisali ją w wyszukiwarkę Google. Im więcej zapytań na daną frazę, tym cena pozycjonowania jest wyższa.

KONTAKT

Infolinia: 731 331 881
biuro@kowal24.pl 
Czynne: 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku.

Siedziba i dane firmy

KOWAL Kowalczyk Przemysław

ul. 1 Maja 8-10A, 74-505 Mieszkowice

NIP: 5993004022, Regon: 080378236

PKO BP SA: 87 1020 1954 0000 7702 0194 2275

Biuro I
Sienkiewicza 9/4
74-505 Mieszkowice
tel.: 531 981 099
Biuro II
11 Listopada 8/1
74-505 Mieszkowice
tel.: 731 331 881

Poproś o wycenę

Etapy realizacji pozycjonowania

6 kroków do realizacji usługi pozycjonowania Twojej strony.

1. Wycena na e-mail

Wypełnij formularz na naszej stronie, aby otrzymać na e-mail skrojoną na miarę Twoich potrzeb i możliwości finansowych ofertę.

2. Wybór słów kluczowych

Wybierz słowa kluczowe spośród wycenionych i odeślij je na nasz email: biuro@kowal24.pl.

3. Rabat na nową stronę www

Jeżeli jesteś zainteresowany także projektem strony internetowej, prześlemy Ci informację o rabacie na nowy projekt.

4. Wysyłamy umowę

Przesyłamy Ci umowę na pozycjonowanie oraz (jeśli jesteś zainteresowany nowym projektem strony www) także na nową stronę internetową.

5. Dostępy do strony

Przekazujesz nam dane dostępowe do Twojej strony w celu jej optymalizacji pod pozycjonowanie.

6. Raport i faktura VAT

Na koniec każdego miesiąca pozycjonowania otrzymujesz dokładny raport z pozycjami zleconych słów kluczowych oraz fakturę VAT.
Jak wygląda rozliczenie za pozycjonowanie?

Pozycjonowanie za efekt to najbardziej sprawiedliwa forma współpracy dla obu stron. Rozliczenie polega na tym, że płacisz ustaloną kwotę (np. 50zł netto miesięcznie za słowo kluczowe „bramy Poznań”) dopiero w momencie kiedy to fraza osiągnie TOP10 (pierwsza strona wyszukiwarki Google). Przykład: wybrałeś 5 fraz po 50zł (m.in. bramy poznań, serwis bram poznań, itp.) i w czwartym miesięcu pozycjonowania wszystkie słowa osiągają TOP10 – płacisz wtedy 250zł. Natomiast jeżeli w 3 miesiącu pozycjonowania TOP10 osiągnęły tylko 2 frazy z pięciu – zapłacisz za ten miesiąc 100zł.

Stoi za nami doświadczenie

Robimy co trzeba, abyś naprawdę zyskał.

Dlaczego nasz model współpracy w zakresie pozycjonowania strony jest skuteczny?

Nasz model współpracy oparty jest na pozycjonowaniu. Uważamy, że nie ma lepszej formy dotarcia do potencjalnych klientów szukających Cię w internecie, jak wyświetlanie Twoje strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Z naszymi klientami rozliczamy się wyłącznie za efekty TOP10. To oznacza, że płacisz tylko za efektywne frazy, które w danym miesiącu znalazły się na pierwszej stroni wyników wyszukiwania Google.
Na umowie, którą zawieramy, otrzymujesz gwarancję, że przynajmniej 60-70% pozycjonowanych fraz na pewno osiągnie TOP10 już w ciągu pół roku! Pozycjonowanie jest całkiem bezpieczne i ryzyko otrzymania bana na stronę nie występuje.
Wdrożymy również wiele innych metod promocji, które skutecznie zwiększą twoje wyniki sprzedażowe.

Dowiedz się więcej!

Powinieneś to wiedzieć zanim zlecisz pozycjonowanie...

Co powinieneś wiedzieć o własnej stronie internetowej zanim zlecisz jej pozycjonowanie?

Projekt strony ma istotne znaczenie dla efektywności pozycjonowania - jaki jest Twój projekt?

Jeżeli poważnie myślisz o jak najlepszych efektach pozycjonowania w wyszukiwarce Google, powinieneś wiedzieć, że strony internetowe (ich konstrukcja czy zastosowanie aktualnych technologii) mają przy pozycjonowaniu w Google wręcz kluczowe znaczenie
Pozycjonowanie stron wykonanych w kreatorze, na darmowym hostingu, w technologii flash czy strony typu One Page jest często utrudnione, a nawet niemożliwe. Więcej o tym jakie strony i dlaczego nie nadają się do pozycjonowania dowiesz się tutaj: Projektowanie stron.
Nie wiesz czy Twoja strona internetowa należy do wyżej opisanych i chcesz, abyśmy zbadali budowę Twojej strony pod kątem pozycjonowania? Ponownie zachęcamy, wypełnij formularz, w którym podasz nam adres swojej witryny. Sprawdzimy to.



Wersja mobilna strony internetowej niezbędna pod pozycjonowanie

Bardzo ważne jest, aby Twoja strona prawidłowo wyświetlała się na urządzeniach przenośnych, skoro jak wiele źródeł podaje, już prawie połowa Internautów z nich korzysta. Czasami może wydawać Ci się, że wszystko jest ok, skoro Twoja strona "w miarę dobrze" wyświetla się na komórce, jednakże kluczowym jest, aby to Google oceniało ją pozytywnie pod tym kątem, w innym wypadku efekty pozycjonowania będą znacznie gorsze. Sprawdź poprawność wyświetlania Twojej strony tutaj: Test zgodności z urządzeniami mobilnymi - Google.)

 

Pozycjonowanie + strona internetowa, to się bardziej opłaca

Pamiętaj, że zlecając pozycjonowanie, otrzymujesz znaczący rabat na stronę internetową, a w niektórych przypadkach możliwe jest wykonanie strony za darmo. O projekcie jaki możemy dla Ciebie wykonać dowiesz się więcej w artykule: Strony internetowe.

Każdy oszczędza od 1000zł rocznie na pozycjonowaniu

Wynikiem kilku powyższych argumentów jest fakt, iż kiedy zlecisz nam pozycjonowanie strony - oszczędzasz do 1000zł rocznie, głównie za przyczyną oferowania niższych cen na pozycjonowane frazy, a także darmowe pozycjonowanie wielu efektywnych słów kluczowych.

0
Stron internetowych
0
Pozycjonowanych stron
0
Lat doświadczenia
0
Wypitych kaw

NASZ ZESPÓŁ

POZNAJ NAS

Przemysław Kowalczyk
Przemysław KowalczykWłaściciel firmy, pozycjoner
Pozycjonowanie stron internetowych, koordynacja nad tworzeniem stron www.
Kamil Młynarczyk
Kamil MłynarczykWebmaster
Projektowanie i zarządzanie stronami www.
Katarzyna Szachnowska
Katarzyna SzachnowskaObsługa klienta
Wyceny, tworzenie raportów pozycji pozycjonowanych stron, fakturowanie.

Nasz adres

Sienkiewicza 29/4
74-505 Mieszkowice

Zadzwoń do nas

+48 731 331 881
+48 531 981 099

Wyślij wiadomość

biuro@kowal24.pl
sekretariat@kowal24.pl

Godziny pracy

Pon - Pt: 08:00 - 16:00.
Sob - Nd: zamknięte.