Pozycjonowanie stron - Gorzów

Pozycjonowanie - czym jest i dlaczego jest skuteczne?

Pozycjonowanie stron w Google - skutecznie, tanio, bezpiecznie jak nigdzie

Głównym obszarem działania naszej firmy jest pozycjonowanie stron internetowych, czyli to co przyniesie Państwu korzyści finansowe większe niż w przypadku jakiejkolwiek innej formy reklamy w internecie. Wysoka pozycja strony internetowej powoduje napływ wielu nowych klientów, którzy taką stronę znajdą w wyszukiwarce.

Usługa pozycjonowania, która jest dobrze wykonana (dobrze dobrane i efektywne frazy kluczowe oraz wysoka pozycja strony w rankingu Google) jest najskuteczniejszą i najbardziej opłacalną reklamą w internecie. Nie twierdzimy tak ze względu na to, że zajmujemy się głównie pozycjonowaniem. Niewielkim nakładem finansowym możemy znacznie zwiększyć ilość potencjalnych klientów odwiedzających stronę internetową, spośród których pewna część zakupi Państwa usługi lub produkty. Internautów, którzy odwiedzają Państwa stronę porównać można do klientów odwiedzających tradycyjne sklepy – różnicę stanowi jedynie sposób obsługi. Osoby trafiające na taką stronę internetową są mocno zainteresowane określonym produktem/usługą z oferty Państwa firmy.

Skuteczne i dobrze zrealizowane pozycjonowanie to coś więcej niż znajdą Państwo w ofercie konkurencyjnych firm, które często stosują nieuczciwe praktyki lub pozycjonowaniem zajmują się czysto teoretycznie, tylko i wyłącznie w celu sprzedaży swoich innych usług. Bardzo mała część firm zajmujących się pozycjonowaniem robi to dobrze. Zazwyczaj przez brak doświadczenia i wiedzy taka usługa jest wykonywana bardzo nieudolnie.

Praktyczne przykłady klientów
Jak wygląda rozliczenie za pozycjonowanie?

Nasza firma oferuje klientom formę rozliczania za efekt, która jest najsprawiedliwszym rozwiązaniem zarówno dla strony zlecającej jak i dla nas. Rozliczenie za efekt polega na tym, że kwotę ustaloną za określoną frazę na umowie (np. 50zł netto miesięcznie za frazę „bramy Poznań”) klient płaci dopiero w momencie gdy jego strona pod tą frazą znajdzie się w TOP10. Jeśli wybranych zostanie przykładowo 5 fraz po 50zł (bramy Poznań, serwis bram Poznań itp.) i po czterech miesiącach od rozpoczęcia współpracy wszystkie frazy osiągną TOP10 to cena pozycjonowania wyniesie 250zł. W innym wypadku, gdy tylko 2 frazy z pięciu osiągną w określonym miesiącu TOP10, wtedy już koszt pozycjonowania wyniesie 100zł.

Jak długo trzeba czekać na efekty?
Co zrobić, aby podjąć z Wami współpracę?
Czy oferujecie pozycjonowanie na inne kraje?
Czy należy obawiać się zmian algorytmów Google?
Czy mogę sam podwyższyć pozycje w Google?
Nie mam czasu na tworzenie strony pod SEO.
Dlaczego właśnie ja mam być w TOP10?
Czy nie otrzymam bana?

Stoi za nami doświadczenie

Robimy co trzeba, abyś naprawdę zyskał.

Dlaczego pozycjonowanie z firmą KOWAL?

Nasza oferta jest czymś zupełnie nowym i odmiennym niż oferty konkurencyjne – wysoka skuteczność naszych działań idzie w parze z gwarancją uzyskania efektów na umowie. Wiele firm skupia się na zysku, ale nie dla klienta. Nasza oferta jest inna zarówno pod względem warunków współpracy jak i skuteczności i bezpieczeństwa. Jeśli kiedykolwiek korzystali Państwo z usług pozycjonowania to na pewno jasno Państwo widzą korzyści wynikające ze współpracy z naszą firmą.

01

Gwarancja wyniku

Nie rzucamy słów na wiatr i na umowie gwarantujemy osiągnięcie zamierzonego efektu, np. 70% słów kluczowych w ciągu 6 miesięcy od podpisania umowy osiągnie pozycję w pierwszej dziesiątce w wyszukiwarce. Jeśli tak się jednak nie stanie, klient może bez ponoszenia żadnych konsekwencji taką umowę zerwać.
02

Dobre ceny

Ceny efektywnych fraz kluczowych czyli takich, które mają dużą ilość zapytań w wyszukiwarce w konkurencyjnych ofertach są nawet 40% wyższe niż w ofercie naszej firmy.
03

Priorytet Google

Nasza firma zajmuje się głównie pozycjonowaniem stron w wyszukiwarce Google, jednak wyniki naszych działań często mają pokrycie również w innych wyszukiwarkach jak Yahoo, Baidu czy Bing.
04

Rzetelna wycena

Jeśli dane słowo kluczowe posiada małą ilość zapytań w Google (poniżej 10) to oferujemy je za darmo. Nie pobieramy opłat za słowa, które są nieefektywne. Mimo to nadal są one pewnym źródłem nowych klientów, którzy trafią na Państwa stronę.
05

Gwarancja na frazę

W przypadku jeśli określone słowo kluczowe jest bardzo ważne dla klienta, jesteśmy w stanie zagwarantować, że pozycjonowana strona pod tym słowem osiągnie TOP10.
06

Brak bana

Poza skutecznością równie ważną kwestią jest bezpieczeństwo, dlatego nasza firma gwarantuje, że pozycjonowana strona nie otrzyma bana. Dzięki stosowaniu tylko dozwolonych metod pozycjonowania stron, przez cały okres naszej działalności nie odnotowaliśmy ani jednego przypadku zbanowania pozycjonowanej przez nas strony.
07

Szczera porada

Jeśli czegoś nie będziemy w stanie zrobić to Państwa o tym poinformujemy jednocześnie proponując kilka innych rozwiązań
08

Darmowe frazy

Jesteśmy w stanie zaoferować niektóre efektywne słowa kluczowe zupełnie za darmo. U konkurencyjnych firm często wszystkie słowa kluczowe podlegają wycenie a ich ceny zaczynają się od 50zł wzwyż.
09

10 lat doświadczenia

Nasza firma istnieje na rynku już ponad 10 lat i taki okres czasu pozwolił nam na zdobycie niezbędnego doświadczenia, przetestowanie wielu technik pozycjonowania i wybranie tych najskuteczniejszych.
10

Stabilizacja

Często w przypadku stosowania niedozwolonych technik pozycjonowania klienci doświadczają nagłych spadków pozycji ich strony w wynikach wyszukiwania. Nasza firma stosuje tylko dozwolone rozwiązania kierując się dokładnymi wytycznymi od Google. Dzięki temu wszystkie pozycjonowane przez nas strony mają stabilne pozycje.
11

Wybitne wyniki

W praktycznie wszystkich przypadkach współpracy (90%) udało nam się uzyskać 100% skuteczności osiągając tym samym TOP10 pod wszystkimi wybranymi słowami kluczowymi.
12

Portfolio dowodem

Nie są to puste słowa. Naszą skuteczność potwierdza obszerne portfolio dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce „Realizacje”. Wszystkim klientom wysyłamy również raporty pozycji ich strony internetowej pod wybranymi słowami kluczowymi pod koniec każdego miesiąca.
13

Duże kampanie

Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu nawet kilkuset słów kluczowych na jednej stronie internetowej. Nawet w takim wypadku nasze działania mają wysoką skuteczność.
14

Jesteśmy otwarci

W granicach rozsądku, sprawiedliwości oraz naszego bezpieczeństwa inwestycji jesteśmy w stanie pójść na pewne ustępstwa od w/w atutów by jak najlepiej dostosować się do potrzeb klienta.
15

RABAT na www

Przy zleceniu nam pozycjonowania klienci otrzymują od nas rabat na projekt kompletnie nowej strony internetowej.

2 warunki powodzenia tej inwestycji

Jakie rzeczy mają wpływ na generowanie większych profitów dzięki pozycjonowaniu strony? Dwa bardzo proste warunki, które jednak jeśli są doprecyzowane na umowę, mogą być również powodem kłopotów a nawet kompletnego niepowodzenia inwestycji.

dobrze dobrane słowa kluczowe do pozycjonowania

Bardzo często powodem, przez który efekty pozycjonowania są mało widoczne są źle dobrane słowa kluczowe. Często pomimo zajmowania przez stronę wysokich pozycji w wyszukiwarce odzew ze strony klientów jest znikomy tym samym nie wywołując pożądanego efektu na polu finansowym. Dzieje się tak jednak z bardzo prostego powodu – wybrane słowa kluczowe mają bardzo małą ilość zapytań w wyszukiwarce, przez co nawet przy zajmowaniu wysokich pozycji mało kto trafi na taką stronę. Często usługodawcy wykorzystują niewiedzę klientów i proponują słowa kluczowe, które nie są efektywne lub po prostu przytakują na wszystkie zaproponowane frazy. Klient nie mając żadnego doświadczenia z pozycjonowaniem wybiera frazy kluczowe po omacku i samą umowę na pozycjonowanie podpisuje „w ciemno”. Nasza firma przy wycenianiu słów kluczowych używa specjalnego narzędzia Google, które pozwala na uzyskanie informacji nt. ilości zapytań danej frazy w ciągu miesiąca czy też jej konkurencyjności. Większość firm oferujących pozycjonowanie nie zadaje sobie takiego trudu jednocześnie proponując klientom formę abonamentową rozliczania. W takim wypadku klient ponosi stałe koszty często nie widząc żadnych efektów pozycjonowania, co przekłada się też na brak poprawy wyników sprzedażowych firmy.

By dokładniej Państwu przedstawić ten problem podamy przykład. Fraza „okna Lublin” jest wpisywana w wyszukiwarkę częściej niż fraza „tanie okna PCV Lublin”, czy na przykład fraza która będzie miała znikomą ilość wyszukiwanń np.: „tanie i solidne okna PCV Lublin”. Ważną kwestią jest też obszar, na który strona ma być pozycjonowana. W zależności od potrzeb klienta może to być cały kraj, konkretne miasto czy też województwo. Poszczególne słowa jak „okna Lublin” oraz „okna PCV Lublin” są zupełnie różne - w obu przypadkach trzeba wykonać wiele niezależnych działań powodujących osiągnięcie wysokiej pozycji przez stronę w Google.

osiągnięcie i utrzymanie wysokich pozycji w Google

Jeśli chcemy by efekty pozycjonowania były widoczne a odzew od nowych klientów odczuwalny to strona musi zajmować pierwszą dziesiątkę w wynikach wyszukiwania pod efektywnymi słowami kluczowymi. Jeśli zostały zlecone efektywne frazy do pozycjonowania a strona pod nimi jest poza TOP10 to efektów nie będzie praktycznie żadnych. Zlecający pozycjonowanie często nie monitorują pozycji swoich słów twierdząc, że dobrze dobrane słowa kluczowe gwarantują uzyskanie większej ilości klientów.

Efekt ten potęguje różnica w częstotliwości kliknięć pomiędzy miejscami 1-4 i 5-10. Ilość wejść na stronę uwarunkowana jest w dużym stopniu pozycją na jakiej ta strona się znajduje. Pozycja 2 a pozycja 9 daje ogromną różnicę w liczbie odwiedzin strony.

W wyniku stosowania niedozwolonych technik pozycjonowania (tzw. Black-SEO) często klienci uzyskują nieregularne efekty sprzedaży spowodowane dużymi wahaniami w pozycji, którą zajmuje ich strona. Jednego dnia pozycjonowana strona znajduje się na pozycji 5 a drugiego już na 15.

Podsumowując, aby pozycjonowanie przyniosło jak najlepsze efekty, słowa kluczowe muszą być efektywne i strona musi zajmować wysokie pozycje. Są od tej reguły pewne wyjątki dotyczące najmocniejszych fraz, ponieważ wtedy część internautów odwiedzi drugą stronę wyszukiwania. Dotyczy to jednak tych najbardziej popularnych słów kluczowych.

Etapy realizacji pozycjonowania

Realizacja usługi pozycjonowania Twojej strony w 6 krokach!

1. Wycena na e-mail

Po wypełnieniu formularza, który znajduje się na naszej stronie sformułujemy wycenę dostosowaną do potrzeb i możliwości klienta.

4. Wysyłamy umowę

Wyślemy Państwu umowę na pozycjonowanie oraz, jeśli będą Państwo zainteresowani, także na projekt strony internetowej. W przypadku zlecenia wykonania projektu strony klient musi wpłacić pierwszą ratę.

2. Wybór słów kluczowych

Po otrzymaniu od nas wyceny klient może wybrać słowa kluczowe, które go interesują spośród wycenionych i odesłać nam na adres: biuro@kowal24.pl

5. Dostępy do strony

Przy odsyłaniu podpisanej umowy klient musi nam przekazać dane dostępowe do strony byśmy mogli rozpocząć jej optymalizację w celu pozycjonowania. Wszelkie zmiany, które wprowadzimy wcześniej uzgodnimy z klientem.

3. Rabat na nową stronę www

Przy zleceniu pozycjonowania klient otrzymuje rabat na projekt strony internetowej. Zainteresowanym wysyłamy szczegółowe informacje.

6. Raport i faktura VAT

Na koniec każdego miesiąca klient otrzymuje od nas szczegółowy raport pozycji strony w wyszukiwarce wraz z fakturą VAT.

KONTAKT

Infolinia: 731 331 881
biuro@kowal24.pl 
Czynne: 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku.

Siedziba i dane firmy

KOWAL Kowalczyk Przemysław

ul. 1 Maja 8-10A, 74-505 Mieszkowice

NIP: 5993004022, Regon: 080378236

PKO BP SA: 87 1020 1954 0000 7702 0194 2275

Biuro I
Sienkiewicza 9/4
74-505 Mieszkowice
tel.: 531 981 099
Biuro II
Dąbrowszczaków 8/1
74-505 Mieszkowice
tel.: 666 612 798

Poproś o wycenę

Twoje najważniejsze produkty/usługi w sprzedaży, np.: ogrodzenia, okna.
Region docelowy, czyli gdzie chcesz się promować, np. Gdańsk, Pomorskie.
Planowany budżet maksymalny w skali miesiąca, np 500zł.
Np.: www.firmaxxx.pl

CENNIK POZYCJONOWANIA

Poniżej znajduje się przykładowy cennik pozycjonowania, forma rozliczania oraz najczęstsze pytania zadawane nam odnośnie ceny i rozliczenia za pozycjonowanie.

Przykładowe ceny pozycjonowania

Pierwsza kwota dotyczy osiągnięcia pozycji 5-10 w wyszukiwarce (TOP10) w określonym miesiącu, druga kwota dotyczy osiągnięcia pozycji 1-4 (TOP4) w danym miesiącu:



okna Jaworzno - 119zł/139zł
okna drewniane Jaworzno - 49zł/59zł
okna aluminiowe Jaworzno - 49zł/59zł - pozycja 7, dlatego proponujemy rozliczenie 29zł wyłącznie za pozycje 1-4 (ZNIŻKA)
okna pcv Jaworzno - 59zł/79zł

drzwi Jaworzno - 79zł/99zł
drzwi zewnętrzne Jaworzno - 59zł/79zł
drzwi antywłamaniowe Jaworzno - 59zł/79zł
drzwi wewnętrzne Jaworzno - 59zł/79zł
drzwi drewniane Jaworzno - 49zł/59zł
Jak wyceniacie słowa kluczowe?

Przy wycenianiu słów kluczowych skupiamy się na ich liczbie wyszukiwań w skali miesiąca. Jest to główne kryterium mające wpływ na cenę poszczególnych fraz kluczowych. Im częściej dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę, tym większa jest cena jej pozycjonowania.

Kiedy słowa kluczowe są "za darmo"?
Ile mogę zlecić słów "za darmo"?
Minimalna wartość zlecenia.
Masz niektóre frazy w TOP10? Dostaniesz zniżkę!
Czy wyniki jakie mam aktualnie nie pogorszą się?
Kiedy i ile płacę?

Powinieneś to wiedzieć zanim zlecisz pozycjonowanie...

Co powinieneś wiedzieć o własnej stronie internetowej zanim zlecisz jej pozycjonowanie?

Projekt strony ma istotne znaczenie dla efektywności pozycjonowania - jaki jest Twój projekt?

By uzyskać jak najlepsze efekty pozycjonowania strony w wyszukiwarce Google, strona musi mieć odpowiednią konstrukcję. Projekty wykonane w kreatorach, korzystające z technologii Flash czy też darmowych usług hostingowych są bardzo trudne bądź nawet niemożliwe do wypozycjonowania. O rodzajach stron i powodach, przez które nie nadają się do pozycjonowania przeczytają Państwo tutaj: Projektowanie stron. Nasza firma może sprawdzić czy aktualna strona internetowa nadaje się do pozycjonowania i zbadać jej budowę pod tym kątem. W takim przypadku zachęcamy do zostawienia adresu strony w formularzu poniżej.



Wersja mobilna strony internetowej niezbędna pod pozycjonowanie

W dzisiejszych czasach coraz większą rolę w korzystaniu z internetu odgrywają urządzenia przenośne. Wiele źródeł pokazuje, że już prawie połowa internautów korzysta z nich do szukania informacji w sieci. Ważne jest więc aby strona internetowa była przystosowana do obsługi takich urządzeń. Bardzo często możemy mieć wrażenie, że wszystko jest ok bo strona na urządzeniach mobilnych wyświetla się „w miarę dobrze”, jednak kluczowa jest w tym wypadku ocena strony przez Google. Jeśli strona nie uzyska pozytywnej oceny, efekty pozycjonowania będą znacznie gorsze. Poprawność wyświetlania strony na urządzeniach mobilnych można sprawdzić w tym miejscu: Test zgodności z urządzeniami mobilnymi - Google.

 

Pozycjonowanie + strona internetowa, to się bardziej opłaca

Klient zlecając nam usługę pozycjonowania otrzymuje również znaczący rabat na stronę internetową. Czasem możemy wykonać taki projekt nawet za darmo! O projektach stron jakie wykonuje nasza firma dowiedzieć się można w tym artykule: Strony internetowe.

Każdy oszczędza od 1000zł rocznie na pozycjonowaniu

Wynikiem wszystkich powyżej wymienionych kwestii (niskie ceny za poszczególne frazy oraz wiele efektywnych słów za darmo) jest fakt, że nasi klienci mogą zaoszczędzić nawet do 1000zł rocznie na usłudze pozycjonowania ich strony w wyszukiwarce.

0
Stron internetowych
0
Pozycjonowanych stron
0
Lat doświadczenia
0
Wypitych kaw

NASZ ZESPÓŁ

POZNAJ NAS

Przemysław Kowalczyk
Przemysław KowalczykWłaściciel firmy, pozycjoner
Pozycjonowanie stron internetowych, koordynacja nad tworzeniem stron www.
Kamil Młynarczyk
Kamil MłynarczykWebmaster
Projektowanie i zarządzanie stronami www.
Katarzyna Szachnowska
Katarzyna SzachnowskaObsługa klienta
Wyceny, tworzenie raportów pozycji pozycjonowanych stron, fakturowanie.

Nasz adres

Sienkiewicza 29/4
74-505 Mieszkowice

Zadzwoń do nas

+48 731 331 881
+48 531 981 099

Wyślij wiadomość

biuro@kowal24.pl
sekretariat@kowal24.pl

Godziny pracy

Pon - Pt: 08:00 - 16:00.
Sob - Nd: zamknięte.
Google
Joomla
Wordpress
Virtuemart
PrestaShop
Hikashop