Firma pozycjonująca stronę stronę naszego Klienta przedsięwzięła do pozycjonowania następujące frazy, m.in.:
Metallzäune Biesdorf
Metallzäune Blankenburg
Metallzäune Blankenfelde
Metallzäune Baumschulenweg
Metallzäune Bohnsdorf
Metallzäune Charlottenburg
Metallzäune Charlottenburg-Nord
Metallzäune Falkenberg
Zleconych do pozycjonowania fraz było znacznie więcej, łącznie ponad 100. Frazy łączone z produktem kluczowym "Metallzäune" dotyczą małych miejscowości wokół Berlina lub dzielnic Berlina.
Praktycznie 100% tych słów po sprawdzeniu ich programem Google nie jest wpisywana przez Internautów, natomiast prawie wszystkie słowa osiągały pozycje TOP10. Firma wykonująca pozycjonowania oczywiście pobierała comiesięczne opłaty w dość wysokiej stałej stawce, a Klient nie miał ze strony żadnego odzewu.
Współpraca potrwała kilka miesięcy i te pieniądze Klient jest praktycznie stratny.
Jest to przykład oferty, gdzie nie spełniono podstawowego warunku rentowności - wybrano nieefektywne słowa kluczowe.
Jest to jeden z charakterystycznych cech ofert abonamentowych - kusi się Klienta ilością fraz i hipotetycznie niską ceną pozycjonowania ich wszystkich, a w efekcie w obranych słówach żadno lub tylko kilka jest efektywnych i może dać sprzedaż. W praktyce te efektywne nie osiągają często TOP10, a TOP10 osiągają frazy, z których nie ma sprzedaży.
Po więcej informacji odnośnie ofert abonamentowych, które są plagą dzisiejszych czasów i żerują na nieświadomości Klientów opisaliśmy już tutaj: Pozycjonowanie abonament.
Przedsięwzięliśmy do pozycjonowania efektywne frazy na kilka większych miejscowości:
Metallzäune Hamburg
Metallzäune Leipzig
Metallzäune Magdeburg
Efekty można śledzić tutaj: Pozycjonowanie strony na Niemcy - vanvik.de
Pozycjonowanie strony rozpoczynamy 1 czerwca 2020r.