Pozycjonowanie stron - Gdynia - Trójmiasto

Czym właściwie jest pozycjonowania i czemu jest skuteczne?

Pozycjonowanie stron w Google – skutecznie, tanio i bezpiecznie.

Głównym obszarem działalności firmy KOWAL jest pozycjonowanie stron internetowych, czyli coś co przyniesie Państwu korzyści finansowe nieporównywalne z innymi formami reklamy w internecie. Dzięki wysokim pozycjom strony (TOP10) nasi klienci zyskują wielu nowych klientów, którzy znajdują pozycjonowaną stronę w wyszukiwarce Google.

Dobrze wykonane pozycjonowanie stron (dobrze dobrane i efektywne frazy kluczowe oraz wysoka pozycja strony w rankingu Google) jest najbardziej opłacalną i skuteczną formą reklamy w internecie. Nie piszemy tak ze względu na fakt, że właśnie pozycjonowaniem się zajmujemy. Niewielki nakład finansowy znacznie może zwiększyć ilość odwiedzin strony internetowej przez potencjalnych klientów, spośród których pewna część zakupi Państwa usługi lub produkty. Internauci odwiedzający Państwa stronę nie różnią się niczym od klientów odwiedzających zwykłe sklepy. Jedynie sposób obsługi jest inny. Są to jednak osoby mocno zainteresowane określonym produktem/usługą, który znajduje się właśnie w Państwa ofercie.

Poprawnie wykonane i skuteczne pozycjonowanie to coś czego próżno szukać w większości konkurencyjnych ofert na rynku. Wiele firm często stosuje nieuczciwe praktyki a słowo „pozycjonowanie” mają wpisane w swoją ofertę tylko po to, by sprzedać przy okazji swoje inne usługi. Ilość firm, które potrafią pozycjonować strony internetowe i mają do tego niezbędne doświadczenie oraz umiejętności jest bardzo mała – większość z nich robi to bardzo nieudolnie.

 

Praktyczne przykłady klientów
Jak wygląda rozliczenie za pozycjonowanie?
Nasza firma oferuje klientom formę rozliczana za efekt. Jest to najsprawiedliwsza forma rozliczenia zarówno dla klienta jak i dla naszej firmy. Rozliczenie to polega na tym, że ustaloną na umowie kwotę (np. 50zł netto miesięcznie za frazę „bramy Poznań”) klient płaci w momencie kiedy jego strona internetowa pod tą frazą osiągnie pozycję w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Jeśli wybranych zostanie 5 fraz po 50zł każda (bramy Poznań, serwis bram Poznań itp.) i w czwartym miesiącu od rozpoczęcia współpracy wszystkie frazy osiągną TOP10 – koszt wyniesie 250zł netto. Inaczej jednak będzie w wypadku gdy tylko 2 frazy z pięciu osiągną w wybranym miesiącu TOP10 – wtedy kwota wyniesie już tylko 100zł netto.
Jak długo trzeba czekać na efekty?
Co zrobić, aby podjąć z Wami współpracę?
Czy oferujecie pozycjonowanie na inne kraje?
Czy należy obawiać się zmian algorytmów Google?
Czy mogę sam podwyższyć pozycje w Google?
Nie mam czasu na tworzenie strony pod SEO.
Dlaczego właśnie ja mam być w TOP10?
Czy nie otrzymam bana?

Stoi za nami doświadczenie

Robimy co trzeba, abyś naprawdę zyskał.

Dlaczego pozycjonowanie z firmą KOWAL?

Oferta naszej firmy wyróżnia się na tle konkurencyjnych ofert przede wszystkim ceną i ofertą pozycjonowania. Cechuje nas wysoka skuteczność oraz gwarancja uzyskania zamierzonych efektów zawarta na umowie. Wychodzimy naprzeciw firmom, które nieudolnie pozycjonują strony z nastawieniem jedynie na zysk płynący z oferowania takiej usługi. Nasza oferta jest nietypowa zarówno pod kątem skuteczności jak i oszczędności. Jeśli mają Państwo jakieś doświadczenia z pozycjonowaniem, z pewnością zauważą Państwo korzyści ze współpracy właśnie z nami.

01

Gwarancja wyniku

Na umowie zamieszczamy pisemną gwarancja osiągnięcia zamierzonego efektu pozycjonowania, np. 70% fraz kluczowych w ciągu 6 miesięcy osiągnie pozycję w TOP10. Jeśli jednak się to nie uda, klient może bez żadnych konsekwencji zerwać umowę w trybie natychmiastowym.
02

Dobre ceny

Ceny za efektywne frazy kluczowe (posiadające dużą liczbę zapytań w wyszukiwarce Google) są w naszej ofercie niższe o około 40% niż w ofertach konkurencyjnych firm na rynku pozycjonowania.
03

Priorytet Google

Nasza firma skupia się na pozycjonowaniu stron internetowych w Google jednak wyniki często pokrywają się z tymi, które strona osiąga w innych wyszukiwarkach jak np.: Yahoo, Baidu czy Bing.
04

Rzetelna wycena

Nieefektywne frazy kluczowe proponujemy klientom za darmo. Nie wyceniamy fraz, które mają małą liczbę wyszukiwań. Takie słowa jednak nadal są pewnym źródłem wielu zainteresowanych klientów!
05

Gwarancja na frazę

Jeśli jakaś fraza kluczowa jest szczególnie istotna dla klienta, damy gwarancję na umowie, że pozycjonowana strona internetowa pod tą frazą osiągnie pozycje w TOP10.
06

Brak bana

Bezpieczeństwo jest bardzo istotną kwestią z czego doskonale zdajemy sobie sprawę. Dlatego oferujemy naszym klientom gwarancję, że ich strona internetowa nie zostanie zbanowana. Nasza firma stosuje wyłącznie dozwolone metody pozycjonowania. Przez cały okres naszej działalności żadna strona naszego klienta nie została zbanowana.
07

Szczera porada

Nie owijamy w bawełnę i jeśli coś jest niemożliwe do zrobienia, to o tym Cię poinformujemy i zaproponujemy inne rozwiązanie.
08

Darmowe frazy

Niektóre efektywne słowa kluczowe proponujemy klientom za darmo. W konkurencyjnych ofertach wszystkie słowa są wyceniane a ich ceny zaczynają się od 50zł wzwyż.
09

10 lat doświadczenia

Nasza firma działa już od ponad 10 lat na rynku pozycjonowania stron internetowych. Taki okres czasu pozwolił nam na przetestowanie wielu technik pozycjonowania i wybranie tych najlepszych.
10

Stabilizacja

Wahania w pozycji strony są częstym skutkiem stosowania niedozwolonych metod pozycjonowania (Black-SEO). Nasza firma używa jedynie dozwolonych metod dzięki czemu pozycje stron naszych klientów są stabilne.
11

Wybitne wyniki

Prawie wszystkie strony które pozycjonujemy uzyskały pod wszystkimi wybranymi frazami kluczowymi pozycję w TOP10.
12

Portfolio dowodem

Skuteczność naszych działań potwierdza obszerne portfolio. Wszystkie nasze wyniki są również potwierdzone przez raporty, które wysyłamy do każdego klienta pod koniec każdego miesiąca.
13

Duże kampanie

Mamy doświadczenie w prowadzeniu dużych kampanii reklamowych. Nawet przy zleceniu kilkuset fraz kluczowych utrzymujemy wysoką skuteczność pozycjonowania.
14

Jesteśmy otwarci

Potrafimy dostosować ofertę do możliwości klienta i pójść na różne ustępstwa od wyżej wymienionych aspektów w granicy rozsądku, sprawiedliwości oraz naszego bezpieczeństwa inwestycji.
15

RABAT na www

Przy zleceniu nam usługi pozycjonowania strony klient otrzymuje również zniżkę na projekt zupełnie nowej strony.

2 warunki powodzenia inwestycji

Jakie rzeczy mają wpływ na generowanie większych profitów dzięki pozycjonowaniu strony? Dwa bardzo proste warunki, które jednak jeśli nie są doprecyzowane na umowie, mogą być również powodem kłopotów a nawet kompletnego niepowodzenia inwestycji.

dobrze dobrane frazy kluczowe do pozycjonowania

Najczęstszym powodem, przez który efekty pozycjonowania są niewidoczne, są źle dobrane słowa kluczowe. Pomimo zajmowania przez stronę wysokich pozycji w wyszukiwarce odzew ze strony klientów jest znikomy. Dlaczego się tak dzieje? Z bardzo prostego powodu. Wybrane frazy kluczowe mają bardzo mało zapytań w wyszukiwarce przez co mimo wysokich pozycji mało kto trafia na taką stronę.  Winny temu może być zarówno usługodawca, który wykorzystuje niewiedzę klienta, jak i również sam klient, który wybrał frazy kluczowe po omacku i podpisał umowę „w ciemno”. Aby sprawdzić efektywność fraz kluczowych i uzyskać tym samym wiedzę o liczbie ich wyszukiwań w Google, używamy specjalnego narzędzia. Na podstawie tych informacji możemy wycenić tylko frazy efektywne – biorąc pod uwagę liczbę ich wyszukiwań czy też konkurencyjność. Konkurencja często idzie na łatwiznę i podejmuje się pozycjonowania fraz, które są nieefektywne. Przy tym często klient otrzymuje ofertę abonamentową, która wymusza na nim płatności od pierwszego miesiąca współpracy a efektów pozycjonowania nie widać.

Aby dokładniej zobrazować ten problem podamy przykład. Słowo kluczowe „okna Gdynia” ma większą liczbę zapytań w wyszukiwarce niż fraza „tanie okna PCV Gdynia” czy też fraza, która będzie miała już bardzo małą liczbę zapytań np.: „tanie i solidne okna PCV Gdynia”. Ważną rolę odgrywa również region, w którym strona ma być pozycjonowana. Może to być obszar całego kraju (Polska lub inne), konkretne miasto czy tez województwo. Innym słowem jest słowo „okna Gdynia”, innym „okna PCV Gdynia” i w przypadku zarówno tego pierwszego jak i drugiego trzeba wykonać szereg niezależnych prac, które spowodują osiągnięcie wysokich pozycji przez stronę w Google.

osiągnięcie i utrzymanie wysokich pozycji w Google

Aby efekty pozycjonowania były jak najmocniej odczuwalne a odzew od nowych klientów jak największy, pozycjonowana strona musi na wspomnianych wcześniej, efektywnych frazach kluczowych zajmować pozycje w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania (TOP10). Jeśli wybrano efektywne frazy kluczowe i strona nie zajmuje pod nimi pozycji w TOP10, to w takim razie na pozytywne rezultaty można czekać w nieskończoność. Klienci często pomijają ten aspekt myśląc, że jeśli słowa kluczowe zostały wybrane dobrze to napływ nowych klientów jest gwarantowany.

Efekt ten potęguje różnica w liczbie kliknięć pomiędzy miejscami 1-4, a 5-10. Ilość wejść na pozycjonowaną stronę jest uwarunkowana pozycją, na której się ona znajduje. Pozycja 2 a pozycja 9 to bardzo duża różnica w ilości wejść na stronę.

Klienci decydujący się na usługę pozycjonowania mogą doświadczyć również niestabilnych efektów sprzedaży co spowodowane jest z kolei stosowaniem zabronionych metod pozycjonowania (Black-SEO). W takim przypadku strona jednego dnia może znajdować się na pozycji 5, a drugiego już spaść na pozycję 15.

Podsumowując powyższe, aby pozycjonowanie przynosiło odczuwalne efekty to strona internetowa musi pod efektywnymi frazami zajmować wysoką pozycję (TOP10). Są pewne wyjątki od tego w postaci najpopularniejszych fraz. Wtedy część internautów sprawdzi również drugą stronę wyników wyszukiwania. Jest to jednak zjawisko rzadkie, dotyczące tylko tych najczęściej wpisywanych słów kluczowych.

Etapy realizacji pozycjonowania

Realizacja usługi pozycjonowania Twojej strony w 6 krokach!

1. Wycena na e-mail

Po wypełnieniu formularza na naszej stronie wysyłamy wycenę skrojoną pod potrzeby każdego klienta.

4. Wysyłamy umowę

Wyślemy umowę na pozycjonowanie oraz w przypadku gdy klient jest zainteresowany, także na nową stronę główną. Przy zleceniu wykonania projektu strony klient wpłaca 1 ratę.

2. Wybór słów kluczowych

Po otrzymaniu wyceny klient wybiera interesujące go słowa kluczowe i wysyła na nasz e-mail: biuro@kowal24.pl

5. Dostępy do strony

Odsyłając podpisaną umowę klient musi nam podać również dane dostępowe do jego strony byśmy mogli rozpocząć jej optymalizację pod pozycjonowanie. Wszystkie zmiany na stronie uzgadniamy wcześniej z klientem.

3. Rabat na nową stronę www

Zlecając nam pozycjonowanie klient otrzymuje również rabat na wykonanie projektu strony internetowej. Zainteresowanym prześlemy szczegółowe informacje.

6. Raport i faktura VAT

Pod koniec każdego miesiąca współpracy wysyłamy klientom raporty dotyczące pozycji strony w wyszukiwarce oraz fakturę VAT.

KONTAKT

Infolinia: 731 331 881
biuro@kowal24.pl 
Czynne: 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku.

Siedziba i dane firmy

KOWAL Kowalczyk Przemysław

ul. 1 Maja 8-10A, 74-505 Mieszkowice

NIP: 5993004022, Regon: 080378236

PKO BP SA: 87 1020 1954 0000 7702 0194 2275

Biuro I
Sienkiewicza 9/4
74-505 Mieszkowice
tel.: 531 981 099
Biuro II
Dąbrowszczaków 8/1
74-505 Mieszkowice
tel.: 666 612 798

Poproś o wycenę

Twoje najważniejsze produkty/usługi w sprzedaży, np.: ogrodzenia, okna.
Region docelowy, czyli gdzie chcesz się promować, np. Gdańsk, Pomorskie.
Planowany budżet maksymalny w skali miesiąca, np 500zł.
Np.: www.firmaxxx.pl

CENNIK POZYCJONOWANIA

Poniżej przedstawiamy przykładowy cennik pozycjonowania, formę rozliczania oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące ceny jak i rozliczenia za usługę pozycjonowania.

Przykładowe ceny pozycjonowania

Przy wszystkich słowach kluczowych podano dwie kwoty. Pierwsza cena odnosi się do pozycji w TOP10 (pozycje 5-10 w Google) w danym miesiącu. Druga cena dotyczy zajęcia pozycji TOP4 (pozycje 1-4 w Google) w danym miesiącu przez pozycjonowaną stronę:



okna Gdynia - 119zł/139zł
okna drewniane Gdynia - 49zł/59zł
okna aluminiowe Gdynia - 49zł/59zł - pozycja 7, dlatego proponujemy rozliczenie 29zł wyłącznie za pozycje 1-4 (ZNIŻKA)
okna pcv Gdynia - 59zł/79zł

drzwi Gdynia - 79zł/99zł
drzwi zewnętrzne Gdynia - 59zł/79zł
drzwi antywłamaniowe Gdynia - 59zł/79zł
drzwi wewnętrzne Gdynia - 59zł/79zł
drzwi drewniane Gdynia - 49zł/59zł
Jak wyceniacie słowa kluczowe?

Głównym kryterium branym pod uwagę przez naszą firmą przy wycenianiu słów kluczowych jest liczba ich zapytań w skali miesiąca. Im częściej dana fraza jest wpisywana w Google tym jej cena jest wyższa.

Kiedy słowa kluczowe są "za darmo"?
Ile mogę zlecić słów "za darmo"?
Minimalna wartość zlecenia.
Masz niektóre frazy w TOP10? Dostaniesz zniżkę!
Czy wyniki jakie mam aktualnie nie pogorszą się?
Kiedy i ile płacę?

Powinieneś to wiedzieć zanim zlecisz pozycjonowanie...

Co powinieneś wiedzieć o własnej stronie internetowej zanim zlecisz jej pozycjonowanie?

Projekt strony ma duże znaczenie dla efektywności pozycjonowania - jaki jest Twój projekt?

Aby uzyskać jak najlepsze efekty pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google warto wiedzieć o tym, że duży wpływ na pozycje ma konstrukcja strony internetowej. Strony wykonane w kreatorach, korzystające z technologii Flash czy też darmowych hostingów są o wiele bardziej wymagające w pozycjonowaniu. Często poprawa pozycji takich stron jest niemożliwa. O tym jakie strony i z jakiego powodu nie nadają się do pozycjonowania przeczytają Państwo tutaj: Projektowanie stron. Jeśli chcą Państwo sprawdzić czy obecna strona jest przystosowana do pozycjonowania, możemy zbadać jej konstrukcję pod tym kątem. W takim przypadku zachęcamy by podać adres strony w formularzu poniżej.

Wersja mobilna strony internetowej konieczna do udanego pozycjonowania

Wiele źródeł pokazuje, że w dzisiejszych czasach prawie połowa internautów korzysta z urządzeń przenośnych przy korzystaniu z internetu. Bardzo ważne jest więc aby projekt strony był przystosowany do tych urządzeń. Często może się wydawać, że wszystko jest ok bo strona wyświetla się „w miarę dobrze” na komórkach, jednak kluczowa jest tutaj ocena Google. Jeśli strona nie uzyska pozytywnej oceny, to w takim przypadku efekty pozycjonowania będą znacznie gorsze. Poprawność wyświetlania strony na urządzeniach przenośnych można sprawdzić tutaj: Test zgodności z urządzeniami mobilnymi - Google.)

 

Pozycjonowanie + projekt strony, to się bardziej opłaca

Zlecając nam pozycjonowanie strony internetowej klienci zyskują znaczący rabat na stronę internetową, a czasem nawet możemy wykonać taki projekt za darmo! O projekcie jaki możemy dla Państwa stworzyć dowiedzieć się można w artykule: Strony internetowe.

Każdy oszczędza od 1000zł rocznie na pozycjonowaniu

Niższe ceny za poszczególne efektywne frazy kluczowe oraz fakt, że proponujemy wiele z nich za darmo sprawia, że nasi klienci oszczędzają nawet do 1000zł rocznie na pozycjonowaniu ich strony w wyszukiwarce.

0
Stron internetowych
0
Pozycjonowanych stron
0
Lat doświadczenia
0
Wypitych kaw

NASZ ZESPÓŁ

POZNAJ NAS

Przemysław Kowalczyk
Przemysław KowalczykWłaściciel firmy, pozycjoner
Pozycjonowanie stron internetowych, koordynacja nad tworzeniem stron www.
Kamil Młynarczyk
Kamil MłynarczykWebmaster
Projektowanie i zarządzanie stronami www.
Katarzyna Szachnowska
Katarzyna SzachnowskaObsługa klienta
Wyceny, tworzenie raportów pozycji pozycjonowanych stron, fakturowanie.

Nasz adres

Sienkiewicza 29/4
74-505 Mieszkowice

Zadzwoń do nas

+48 731 331 881
+48 531 981 099

Wyślij wiadomość

biuro@kowal24.pl
sekretariat@kowal24.pl

Godziny pracy

Pon - Pt: 08:00 - 16:00.
Sob - Nd: zamknięte.
Google
Joomla
Wordpress
Virtuemart
PrestaShop
Hikashop