Reklama ADS - Szczecin
Google Ads czyli linki sponsorowane
Promocja na ADS do odwołania!
Dla naszych Klientów (z którymi współpracujemy w zakresie pozycjonowania) uwzględniamy dodatkowy rabat 100zł netto na pierwsze 2 miesiące poprowadzenia kampanii ADS!
Dlaczego warto uruchomić ADS - tak w jednym akapicie?
Umiejętnie poprowadzona kampania ADS daje profity - odzew praktycznych klientów, łatwo to zbadasz oraz zaobserwujesz po ruchu na stronie oraz praktycznych telefonach. W zdecydowanej większości firm ma to sens, dlatego warto przetestować w jakim zakresie akurat Państwu przyniesie to zwrot z tej inwestycji. Po kilku latach testów uważamy, że mimo zwykle wyższych kosztów (w odniesieniu do pozycjonowania w wynikach organicznych, które świadczymy) - warto w ADS zainwestować, a przynajmniej spróbować. Co ciekawsze, może przełożyć się to także na wyższe wyniki w wynikach organicznych!
Google Ads - minusy i plusy, obok których nie można przejść obojętnie
Chociaż linki sponsorowane, zwane popularnie Google Ads zwykle są nieco droższe od pozycjonowania w wynikach organicznych, a także istnieje ryzyko, iż reklamę może "wyklikać" nam konkurencja (rzadko się zdarza, nie jest to takie proste, a co najważniejsze są na to sposoby!) - cała reszta, to poważne plusy. Dwa najważniejsze z nich:
- Pierwszym z nich to natychmiastowe działanie, od zaraz możesz być widoczny na pierwszej stronie w Google. Czasem Twoja reklama pojawi się ponad 'pierwszą dziesiątką', a czasem poniżej - ale... zawsze na pierwszej stronie w Google! Pamiętajmy jednak, że reklamy Ads wyświetlają się rotacyjnie, więc rzecz jasna nie zawsze pojawi się właśnie Twoja reklama, jeśli kilkadziesiąt innych firm także ją wykupiło, a mamy tylko 3-4 możliwe pozycje do wyświetlania reklam w dolnej i górnej części strony. Jednak spokojnie - na pewno się pojawi!
- Drugim co do ważności argumentem to kontrola wydatków, w końcu w dowolnym czasie możemy zaprzestać inwestowania w reklamę Ads i nikt z tego powodu nie będzie robił nam problemów.
Ale to nie wszystko, gdzie możemy idealnie wstrzelić się a ADS-em....
W jakich przypadkach szczególnie warto?
- Jeśli Twoja strona jest daleko w Google, z naszej wiedzy wynika, iż uruchomienie i prawidłowe skonfigurowanie ADS może mieć pozytywny wpływ na wyniki naturalne w Google, dlatego pod tym kątem warto rozważyć choć minimalną inwestycję i sprawdzić czy faktycznie ma to sens - zyskujemy wtedy na dwóch frontach (sprzedajemy przez ADS dodatkowo i sprzedajemy więcej, ponieważ nasza strona jest w Google wyżej).
- Jeśli dopiero zaczęliśmy pozycjonowanie w wynikach organicznych i jeszcze nie osiągamy wysokich pozycji, dających sprzedaż (zwykle od 2 do 5 miesięcy potrzeba na przebicie strony do TOP10 w Google) - można tymczasowo uruchomić ADS i już pozyskiwać klientów.
- W przypadku jeśli pozycjonujemy już stronę od jakiegoś czasu i zauważamy stagnację, uruchomienie i właściwe poprowadzenie kampanii powoduje istotny progres w pozycjach. Nic dziwnego, mamy więcej odwiedzin strony i więcej czasu spędzonego na stronie - o ile reklama została poprawnie skonfigurowana. Istotne jednak jest to, aby grupa docelowa była faktycznie adekwatna, inaczej przepalimy budżet, a po drugie możemy odnotować spadki pozycji (co z tego, że mamy wejścia, skoro zaraz Internauci ze strony wychodzą, a ta traci na wartości).
- Kiedy pozycjonujesz stronę w wynikach organicznych niektóre słowa kluczowe mogą okazać się zbyt mocne i nie ma fizycznej możliwości ich przebicia, wtedy można je pozycjonować w Google ADS.
Dlaczego warto zlecić to specjaliście? Czym ryzykujesz?
Powtórzę niemalże to co napisałem w 3 argumencie poprzedniego wątku: jeżeli dobrze poprowadzimy kampanię - zyskasz kliknięcia i klientów, a także zauważalny progres strony w wynikach wyszukiwania. Jeśli popełnisz błędy, może kosztować Cię to przepalenie (wyczerpanie i stratę) budżetu, a nawet spadek pozycji w wyszukiwarce.
Dla naszych klientów Ads taniej!
Naszym Klientom zlecającym pozycjonowanie w wynikach organicznych oferujemy 100zł miesięcznego upustu od poniższego cennika Ads!
Cennik Ads zobacz na końcu artykułu.
Co od Ciebie potrzebujemy?
Przed wdrożeniem kampanii otrzymasz do wypełnienia formularz, w którym zapytamy Cię mniej więcej o takie sprawy jak niżej, które już teraz możesz planować w głowie:
1. Ustal okres i czas trwania kampanii.
Podejmujemy się kampanii całomiesięcznych, więc to co pozostaje to ustalić godziny wyświetlania reklam (np. od 8 00 do 12 00 i od 16 00 do 20 00).
2. Ustal budżet przeznaczony na kampanię (kliknięcia).
Nasi klienci mają dowolność w ustalaniu budżetu. Może to być zarówno kilkaset jak i kilka tysięcy złotych na określony okres. Istotną zaletą jest to, że klient może zmieniać budżet kampanii z miesiąca na miesiąc. Do ceny kampanii należy doliczyć opłatę poprowadzenia kampanii. Cennik poprowadzenia kampanii Google Ads pokazujemy niżej.
3. Słowa kluczowe
Jakie słowa opisują Twoje produkty/usługi, po których klienci mogą Cię poszukiwać?
4. Obszar docelowy.
Bardzo precyzyjnie możesz oznaczyć obszar, z którego chcesz pozyskiwać klientów. Konkretne miasta, kraje czy też odległość od nich.
5. Opłata z góry.
Przed uruchomieniem określonej kampanii, płatność następuje z góry. Po opłaceniu faktury Pro-Forma, wystawiamy fakturę Vat i przystępujemy do działań.
Wynagrodzenie agencji (od 399 zł netto)
Wynagrodzenie za naszą pracę obrazują poniższe "widełki":
- Przy inwestycji od 500zł do 700zł miesięcznie - koszt poprowadzenia kampanii kosztować będzie 399zł netto miesięcznie
- Przy inwestycji od 701zł do 1500zł miesięcznie - koszt poprowadzenia kampanii kosztować będzie 499zł netto miesięcznie
- Przy inwestycji od 1501zł do 3000zł miesięcznie - koszt poprowadzenia kampanii kosztować będzie 699zł netto miesięcznie
- Przy inwestycji od 3001zł miesięcznie - koszt poprowadzenia kampanii uzgadniamy indywidualnie.
Do powyższej opłat należy doliczyć jednorazowy koszt w wysokości 600zł netto za optymalizację i wdrożenie reklamy, płatne przed uruchomieniem kampanii.
Ile zapłacisz za poprowadzenie kampanii Google Ads comiesięcznie?
Koszt kampanii ADS to suma kwot, które płacisz Google za kliknięcia w reklamy (miesięczny budżet kampanii) oraz wynagrodzenia agencji za prace związane z opracowaniem kampanii i jej bieżącym zarządzaniem.