AdWords - linki sponsorowane w Google

Reklama w Google AdWords czy pozycjonowanie?

Reklama w Google Adwords, czyli tzw. linki sponsorowane, nie mają nic wspólnego z pozycjonowaniem organicznym w wyszukiwarce Google. Istotne elementy, które wpływają na ogromną przewagę pozycjonowania organicznego nad reklamą w AdWords to przede wszystkim cena oraz skuteczność.
Większość firm, z którymi współpracujesz lub zamierzasz współpracować w kwestii zaprojektowania strony internetowej, nie ma pojęcia o pozycjonowaniu lub ich wiedza jest uboga, tudzież niewystarczająco, dlatego idą na łatwiznę kiedy pytasz ich o pozycjonowanie, wtedy polecają Ci Google AdWords. Nie polegaj jednak na jednostronnej opinii, warto poznać efekt i koszt obu reklam od kuchni.
Na pytanie: Google AdWords czy pozycjonowanie? Odpowiadamy: pozycjonowanie. A jeśli szukasz pozycjonowania w wybitnie bezkonkurencyjnej cenie, o niezawodnej skuteczności, polecam Ci nasze usługi. Ostatecznie oczywiście to Ty zdecydujesz. Po naszej wycenie nawet zachęcę Cię do porównania naszej oferty pozycjonowania z konkurencją :). Poniżej "dość" istotne argumenty obalające efektywność Google AdWords.
 

Reklama w Google AdWords  - ceny

Ceny reklamy w Google AdWords wynoszą około 1zł za jedno kliknięcie. Kalkuluj. Pomnóż ilość wejść na stronę razy ilość fraz i wyjdzie Ci kwota, jaką musiałbyś płacić comiesięcznie za Adwords. Nawet jeżeli zleciłbyś pozycjonowanie firmie pozycjonerskiej, wyszłoby Cię to zapewne dużo taniej niż reklama w Google Adwords.
Cena reklamy w Google AdWords to znacząca kwestia dla firm, szczególnie polskich, ale zajmujmy się skutecznością Google Adwords...
 

Reklamy Google AdWords mniej klikalne

Linki sponsorowane Google AdWords są mniej efektywne właśnie dlatego, że są sponsorowane. Klienci mają mniejsze zaufanie do tego, co zostało sztucznie i płatnie wyselekcjonowane w wyszukiwarce Google. Wiele badań Internetu oraz naszych wewnętrznych wskazuje, iż linki sponsorowane są znacznie mniej częstotliwie klikalne niż wyniki organiczne związane z pozycjonowaniem.
 

Linki sponsorowane AdWords a Twoja konkurencja

Musisz liczyć się z tym, iż Twoja "mniej życzliwa" konkurencja może klikać w reklamy, za które Ty zapłaciłeś. Dlaczego? Widzą, że za to zapłaciłeś. :) Co jest negatywnym skutkiem ich nieżyczliwych działań? Obniżenie Twoich pozycji w Google. Twój konkurent wchodzi na Twoją stronę na kilka sekund, a jeśli ją już dobrze zna wchodzi nawet na sekundę (często zanim Twoja strona internetowa zdąży się w ogóle wczytać). Jak wiesz, na pozycjonowanie wpływa czas spędzony na witrynie, więc automatycznie nota Twojej strony zostaje obniżona i tracisz na pozycjach.
 
 

Pozdrawiamy Wujka Google i prosimy o minimalny wymiar kary :)

Osobiście odradzamy reklamy AdWords naszym klientom z w/w przyczyn, które dobitnie wskazują, iż Google AdWords to doskonały zarobek, ale nie dla Ciebie, tylko dla Google.
Mam nadzieję, że za ten artykuł nie dostaniemy bana na ten artykuł od wuja Google i chociaż część ludzi pozna nasze zdanie na temat różnicy pomiędzy reklamą w AdWords a pozycjonowaniem.
Przy okazji pozdrawiamy naszego wujka, wbrew pozorom... ulubionego. :)