Audyt pozycjonowania

Audyt pozycjonowania wskazany jest w dwóch przypadkach: kiedy posiadasz już pozycjonowania, a także gdy dopiero jesteś pozycjonowaniem zainteresowany.

Audyt pozycjonowania polega na szeregu czynności, które mają na celu wykazanie efektywności działań pozycjonerskich firmy, która wykonuje aktualnie dla Ciebie pozycjonowanie strony.

Audyt pod kątem pozycjonowania warto przeprowadzić także w przypadku

 

Wskazówki pod kątem pozycjonowania

Warto abyś odpowiedział na następujące pytania:

Czy moja strona jest w wersji mobilnej?

Jak długo Twoja strona istnieje w Sieci? Zwykle strony ponad 2-3 letnie nie posiadają już wersji mobilnej strony. Ma to o tyle negatywny wpływ na pozycjonowanie, że w dzisiejszych czasach około połowa użytkowników przegląda z naszą stronę z urządzeń przenośnych (tablety, komórki, itp.). Google rażąco zaniża ranking takich stron.

Sprawdź czy Twoja strona internetowa posiada wersję mobilną, wpisując adres swojej strony tutaj: Test mobilności strony internetowej.

Przejdź do zakładki ofertowej, aby dowiedzieć się więcej na temat nieefektywnych pod pozycjonowanie stron internetowych oraz naszej oferty tutaj: Strony internetowe.